Бесплатное подключение
Quick Connect
от 2 линии - 0 грн
3 линии - 80 грн/мес
6 линий - 145 грн/мес
 

         

Законодавство, що регулює порядок надання та отримання телекомунікаційних послуг 

Пропонуємо вашій увазі підбірку законів та нормативних актів, що визначають основні права та обов’язки споживачів і операторів. 

Закон, ВР України, від 18.11.2003, № 1280—IV «Про телекомунікації» (Витяг)(PDF, 62 КБ) 

Постанова КМ, України, від 11 квітня 2012 р. N 295 «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» (PDF, 258 КБ) 

Закон, ВР УРСР, від 12.05.1991, № 1023—XII «Про захист прав споживачів» (Витяг) (PDF, 43 КБ) 

Повні версії нормативно-правових актів можна знайти на сайті Верховної Ради України.


Національною комісією з питань регулювання зв’язку України (НКРЗ) прийнято рішення від 15.04.2010 №174 «Про затвердження Положення про якість телекомунікаційних послуг».

Згідно з цим Положенням оператори телекомунікацій, що надають телекомунікаційні послуги, мають оприлюднити інформацію щодо якості телекомунікаційних послуг. До неї відносяться:

  • - дані щодо забезпечених/досягнутих рівнів показників якості телекомунікаційних послуг(ЯТП), за якими вони надавались протягом року (звітного періоду);
  • - заплановані рівні показників ЯТП, за якими вони будуть надаватись у році, наступному за звітним.

Перелік показників ЯТП, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню, визначається рішенням НКРЗ відповідно до нормативно-правових актів центрального органу виконавчої влади в галузі зв’язку, якими встановлені граничні (нормовані) рівні показників ЯТП.

Звіти про якість телекомунікаційних послуг

2015 рік (pdf)

2014 рік (pdf)

2013 рік (pdf)

2012 рік (pdf)

2011 рік (pdf)


    Акция на виртуальные номераCША - 7.5$
Канада - 5$
Европа - 7.5$
Казахстан - 15$

ТехподдержкаПростое подключение Вакансии
Яндекс.Метрика