Законодавство, що регулює порядок надання та отримання телекомунікаційних послуг
Пропонуємо вашій увазі підбірку законів та нормативних актів, що визначають основні права та обов’язки споживачів і операторів.
Закон, ВР України, від 18.11.2003, № 1280—IV «Про телекомунікації» (Витяг)(PDF, 62 КБ)
Закон, ВР УРСР, від 12.05.1991, № 1023—XII «Про захист прав споживачів» (Витяг) (PDF, 43 КБ)
Повні версії нормативно-правових актів можна знайти на сайті Верховної Ради України.
Національною комісією з питань регулювання зв’язку України (НКРЗ) прийнято рішення від 15.04.2010 №174 «Про затвердження Положення про якість телекомунікаційних послуг».
Згідно з цим Положенням оператори телекомунікацій, що надають телекомунікаційні послуги, мають оприлюднити інформацію щодо якості телекомунікаційних послуг. До неї відносяться:
- - дані щодо забезпечених/досягнутих рівнів показників якості телекомунікаційних послуг(ЯТП), за якими вони надавались протягом року (звітного періоду);
- - заплановані рівні показників ЯТП, за якими вони будуть надаватись у році, наступному за звітним.
Перелік показників ЯТП, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню, визначається рішенням НКРЗ відповідно до нормативно-правових актів центрального органу виконавчої влади в галузі зв’язку, якими встановлені граничні (нормовані) рівні показників ЯТП.
Звіти про якість телекомунікаційних послуг